Sabtu, 2 November 2013

Setelah 4tahun.. :)

Bismillah.

Cepatnya masa berlalu, sehingga ke hari ini, masuknya bulan November. Maka tinggal lagi sebulan, maka cukuplah tahun 2013, beransur pula kita ke tahun baru 2014. Apakah kita masih orang yang sama sehingga ke tahun-tahun berikutnya, ataupun berdikit-dikit kita menjadi lebih baik?

Seriously aku nervous gila nak masuk tahun baru, sebab there's still dreams that I wanna achieve within this year. Moga Allah permudahkan segalanya, insyaAllah. How's yours btw? :)

October seems like bulan yang bagi macam-macam rasa kat aku. But mostly alhamdulillah happy. October aku ke Bangkok (lagi) for Herbalife leadership training called AWT University. Walaupun kali ni aku tak qualify and duduk luar hall, aku dapat something dengan izin Allah which makes me keep thinking and working in improving myself even more. :)

Daannn, October tu jugak bererti tamatnya perjalanan aku di UMK. I'm now officially graduated from Universiti Malaysia Kelantan alhadulillah! Talking about UMK, there's sooo much yang aku lalui, which are both sweet and bitter. Semuanya. From the lowest point of my life (so far) and also my turning point (where I met herbalife). Segala puji bagi Allah, dengan izinNya setiap apa yang berlaku maka tiada yang sia-sia. :')

 vs

Gambar kat atas ni macam dulu kini selamanya dengan Ana plak. Hahah
After 4tahun, moga ukhuwah terjalin hingga ke syurga. :')








Tiada ulasan:

Catat Ulasan