Isnin, 1 Januari 2018

Harga Herbalife Murah. Beli Herbalife di Shopee atau Lazada atau 11th Street?

Dah adat membeli, kita biasanya akan compare harga & pilih barangan yang harganya lebih murah. Betul?

Waktu nak cari Herbalife, ramai yang search di Google carian berikut;

Harga Herbalife murah
Pakej Herbalife murah
Beli Herbalife di Lazada
Herbalife di 11th Street 
Herbalife Murah & Berkesan
Ahli Herbalife Murah 
Promosi Herbalife Murah
Diskaun Herbalife 

Ok senarai di atas adalah antaranya. Tapi sebelum anda beli Herbalife murah dari mana-mana penjual & anda tak dapat hasil seperti yang anda bayangkan (lalu anda membazir duit je beli produk Herbalife dari penjual Herbalife yang tak sah), saya nak kongsikan kat sini TIPS BELI HERBALIFE DAN DAPAT MANFAAT & KEBAIKAN TERBANYAK.


Pernah tak sebelum ni, anda tinjau-tinjau cari Herbalife di farmasi, kiosk kecantikan kat dalam mall, toko-toko jamu, tapi pencarian gagal. Tak jumpa pun. Even bila tanya kat klinik/farmasi, "Kat sini ada jual Herbalife tak?"
Dan jawapan hampa sebab tak ada dijual di kedai-kedai tersebut. Kenapa?

Herbalife ni bukan macam produk-produk lain yang dijual sembarangan di mana-mana contoh macam kedai ke, web robot ke, kemudian makan je produk boleh dapat hasil. Antara sebab dan tujuan anda kena beli Herbalife dari Coach Herbalife sebab kami sebagai coach akan guide anda untuk setiap sesuatu dalam program ni.

Turun berat sambil menyusu
Turun berat sambil workout heavy
Turun berat sambil workout biasa-biasa
Turun lemak, kempiskan perut tanpa turun berat
Turun berat walaupun sedang sibuk 
Turun berat untuk individu yang mempunyai berat 100KG ke atas 

Asasnya semua golongan di atas mempunyai mealplan yang berbeza dan dalam masa yang sama kami akan pastikan anda boleh turun berat tanpa berlapar. So, siapa yang akan mealplan ikut perbezaan tu? COACH anda. Dan siapa Coach anda tu? Dari siapa anda beli produk Herbalife tu, individu itulah Coach anda :)

Tahukah anda, Herbalife yang anda beli paling murah tu lah sebenarnya paling mahal harganya. Sebab takde orang guide, takde orang ajar cara makan dengan betul, tak de orang guide turun berat dengan efektif. Sudahnya anda laburkan beli produk Herbalife murah sangkanya nak kurus cepat, tapi tak dapat hasil pun. Kan membazir & jadi makin mahal tu.

"Coach, kenapa saya ambil Herbalife turun 1KG je dalam satu bulan tak sama macam saya tengok result yang Coach Fatin share?" (Coachee saya kebanyakannya turun 4KG ke atas dalam 1 sesi coaching)

Ada beberapa yang tanya saya soalan seperti di atas. Jawapannya tentu lah ada beza!! Saya sediakan INTENSE COACHING dalam Whatsapp, dan coaching saya 100% Online. Sedih saya dapat aduan ni. Rupanya ramai yang tak faham, produk Herbalife MESTI DIDAPATKAN OLEH COACH HERBALIFE YANG SAH.

Biasanya saya selalu dapat soalan seperti berikut daripada orang yang beli produk Herbalife dekat orang/website takde coaching ni;
"Coach, macam mana cara guna produk Herbalife yang efektif?"
"Coach, saya nak tanya berkenaan jadual turun berat dengan Herbalife macam mana ye?"
"Coach, saya ada beli Herbalife di Lazada. Kenapa berat saya tak turun? Kenapa saya rasa _____ ye? Bahaya tak?"
Banyak lagi soalan & aduan yang saya dapat. T___T

Tapi apa-apa pun, cuba fikir, kenapa beza sangat harga tu? Kenapa anda beli produk Herbalife kat tempat tu pada awalnya? :)

Saya sebagai Coach hanya akan bertanggungjawab dengan produk di bawah pembelian team saya sahaja. Perhatian khusus hanya untuk coachee saya, supaya coachee saya dapat hasil yang terbaik dengan program. So, maaf sangat saya tak dapat advise anda sekiranya anda beli Herbalife kat tempat lain.

Dengan Pembelian Produk Melalui Saya, anda akan dapat

1. Personalized mealplan khusus untuk anda. Secara kasarnya keperluan setiap individu berbeza, termasuklah sekiranya anda ibu menyusu, sibuk, kerja shift, dan sebagainya. Anda boleh turun berat tanpa berlapar mengikut lifestyle anda. Dan berita baik sekiranya anda ibu menyusu, anda boleh turun berat tanpa kurangkan susu badan. 

2. Whatsapp Group Coaching di mana semua peserta bergaul, share resipi, share tips kurus, share tips menyusu, share tips turun berat walaupun sibuk, dan banyak lagi! Intense coaching ni buat ramai coachee saya turun berat dengan efektif, antara sebabnya kawan-kawan semua turun berat.  

3. Saya bagi HOMEWORK minggu pada Coachee. Dengan homework ni, coachee dapat turun berat dengan fun, tanpa stress & yg penting dapat turun berat dengan seronok. Homework yang saya bagi tak strict pun, jangan risau. Dan anda boleh dapat hadiah tau! :) 

4. Kelas makanan mingguan. Banyak sangat yang anda akan belajar tentang semua ilmu untuk turun berat dengan sihat, mudah & efektif ni. Tinggal anda nak apply je. 

5. Facebook Group untuk bergaul dengan komuniti SuriKurus yang lebih besar. Lebih banyak resipi, inspirasi kurus & kelas tambahan untuk kurus dengan mudah dan efektif! 

Bayangkan dengan hanya pembelian produk Herbalife, anda dapat semua tu. Anda bukan je dapat produk Herbalife, tapi anda umpama DAPAT JURULATIH PERIBADI TANPA PERLU BAYAR LEBIH. Tak perlu beli Herbalife, pastu bayar yuran gym/senaman lain pulak. Anda beli Herbalife dari saya je dah cukup boleh dapat semua. :)

 Anda juga kena faham, anda dapat SEMUA DI ATAS TANPA YURAN TAMBAHAN. Tak perlu anda bayar saya asing untuk coach anda. Anda beli Herbalife dari saya, anda dapat semuanya! 

Bayangkan betapa ruginya bila anda beli Herbalife dari tempat-tempat yang takde coach ni. Dari nak berjimat, tak pasal-pasal jadi makin mahal. 

TIPS BELI HERBALIFE

Agar anda tidak tertipu/ tidak membazir / dan dapat turun berat dengan mudah, efektif & seronoknya. 

1. Beli dari Pengedar Herbalife atau Coach Herbalife yang memaparkan muka & siapa diri mereka. 
Kenapa kena beli dari orang yang WUJUD?

i) Yakin tak kena tipu.
ii) Supaya nampak coach tu betul kurus ke tak, walk the talk tak, betul-betul fit dan layak jadi Coach tak.
iii) Confirm Dapat produk asli dan Original. 
iv) Kalau ada masalah, boleh tukar/ganti produk. Anda dilindungi.
v) Coach yang betul-betul wujud ni biasanya orang yang komited nak bantu Coachee untuk dapat hasil yang terbaik. Anda pun dapat servis tip top tanpa bayaran tambahan. 
 
2. Beli dari Pengedar Herbalife atau Coach Herbalife Yang Komited. 
Kenapa? 

i) Dapat results!!

ii) Cara bancuh produk, cara buat shake sedap, cara guna Formula 1 selain dari buat shake biasa je, resipi masakan, kalau lapar ikut jadual, nak buat macam mana, semua kita lalui sama-sama. 
Daripada beli produk dari website pastu krik krik takde orang tolong pun.

iii. Dapat diskaun tertentu yang sah, seumur hidup pulak tu. Dahla dapat diskaun, boleh dapat hadiah, boleh dapat reward wang tunai, berpeluang dapat diskaun tertinggi. 


Tapi saya nak beli Herbalife dengan harga murah?
Boleh bincang dengan coach. Kalau anda boleh ikut syarat, anda boleh dapat murah. Tapi kalau permintaan anda tak reasonable, saya tak boleh tolong lah. 

Saya dah bantu ratusan orang yang turun berat dengan sihat. Dalam masa yang sama, ramai jugak yang dah beli Herbalife kat tempat lain, last-last cari saya jugak untuk coaching. Anda yang baru nak mula ni, jangan ulangi kesilapan mereka. 

Mulakan Herbalife di sini terus jom :)


REVIEW PRODUK HERBALIFE MALAYSIA dari Coach Fatin & Team SuriKurus 







Jadi, PASTIKAN ANDA DAPATKAN PRODUK HERBALIFE DARI SALURAN & MEDIUM YANG BETUL YA! :)


Check testimoni terkini dari coaching group saya DI SINI. 


Lebih lanjut berkenaan PROGRAM KURUS 30 HARI dengan saya: PROGRAM KURUS 30 HARI DENGAN HERBALIFE

Anda sedang mencari Coach Kurus Wanita?: Coach Kurus Wanita 

Dapatkan produk Herbalife dan Coaching dari saya, Coach Fatin. 

0193709753
0193709753
0193709753 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan